Search
Generic filters

تعویض باتری سامسونگ در بهترین زمان

نعمتی
تعویض باتری سامسونگ در بهترین زمان

هیچ‌چیز برای همیشه دوام نمی‌آورد و باید سریع دست به تعویض باتری سامسونگ بزنید.چون این نیروگاه‌های کوچک لیتیوم یونی که آیفون یا تلفن اندرویدی شما را اداره می‌کنند، مواد مصرفی هستند. به این معنی که طول عمر محدودی دارند. هرچه بیشتر به دستگاه خود بچسبید، باتری شما بیشتر تحلیل می‌رود و در نهایت باید آن را تعویض کنید.

طول عمر باتری‌ها تحت تأثیر الگوهای استفاده و محیط آن‌ها قرار می‌گیرد. حتماً تاکنون متوجه شدید که تلفن خود را بیش از حد شارژ می‌کنید و عمر باتری شما به‌طور محسوسی کاهش‌یافته است. آیا باتری گوشی سامسونگ شما در عرض چند ساعت تمام می‌شود؟ اگر متوجه شدید که چندین بار در روز به دنبال شارژ کردن گوشی سامسونگ خود هستید، ممکن است زمان تعویض باتری گوشی خود رسیده باشد.

اگر بیش از دو سال است که گوشی سامسونگ خود را دارید، ممکن است متوجه شده باشید که عمر باتری آن مثل روزهای اول نیست. طول عمر باتری معمولاً با تعداد چرخه شارژ آن تعیین می‌شود.

چرخه شارژ دوره‌ای است که از کل ظرفیت باتری استفاده می‌شود، سپس دوباره شارژ می‌شود بعد از 500 چرخه شارژ، عملکرد بیشتر باتری‌های لیتیوم یونی بدون توجه به نحوه استفاده از دستگاه، شروع به کاهش می‌کند. این یکی از دلایل اصلی تعویض باتری سامسونگ در یک دستگاه قدیمی است.

در ادامه مجموعه پارتاک سرویس به بررسی این موضوع می‌پردازد پس تا انتها همراه ما باشید.

تعویض باتری سامسونگ

بعد از استفاده طولانی‌مدت، ممکن است باتری گوشی شما ضعیف عمل کند

پیشنهاد خرید
LCD S23 ultra Pink

ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918

۰ تومان۱۶,۵۱۵,۰۰۰ تومانلینک خرید

بهترین زمان تعویض باتری سامسونگ

شما برای اینکه متوجه شوید عملکرد باتری گوشی خود چگونه است می‌توانید به قسمت‌های Settings > Battery > Battery Health بروید تا ابزاری را بیابید که اطلاعات قابل‌توجهی در مورد وضعیت فعلی باتری شما نشان می‌دهد و توصیه می‌کند که آیا نیاز به تعویض باتری سامسونگ دارید یا خیر.

وقتی روی Battery Health ضربه بزنید، به‌راحتی می‌توانید آمار سلامت باتری را ببینید. حداکثر ظرفیت، درصدی است که ظرفیت فعلی را در مقابل 100٪ زمانی که باتری شما نو بود اندازه‌گیری می‌کند. محدوده‌ای از این درصد طبیعی است، اگرچه یک باتری سالم باید حدود 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را در 500 چرخه شارژ حفظ کند. اگر ظرفیت به زیر 80 درصد کاهش یابد، باید به تعویض باتری سامسونگ خود بپردازید.

ویژگی سلامت باتری سامسونگ می‌تواند پیام‌هایی را به شما ارائه دهد که ایده خوبی از وضعیت فعلی باتری گوشی می‌دهد که در آن شاید شما نیاز به تعویض باتری سامسونگ دارید.

تعویض باتری سامسونگ

شما می‌توانید در قسمت تنظیمات گوشی‌های سامسونگ عملکرد باتری را مشاهده کنید

پیشنهاد خرید
LCD S24 ultra Black

ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S24 Ultra S928

۰ تومان۱۱,۰۲۵,۰۰۰ تومانلینک خرید

نحوه تشخیص باتری سامسونگ اصل و تقلبی

شما با دانستن یک سری از ترفندها و اطلاعات می‌توانید باتری سامسونگ تقلبی را از اصل آن تشخیص دهید، در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 بررسی جعبه باتری: جعبه بسته‌بندی باتری اصلی کیفیت خوبی دارد و بهتر می‌تواند از باتری محافظت کند. رنگ‌ها و همچنین حروف روی جعبه طبیعی است.

بررسی تاریخ ساخت:تاریخ تولید را در جعبه باتری و بدنه باتری مقایسه کنید. باید تاریخ ساخت درج شده روی بدنه باتری با تاریخ روی جعبه یکسان باشد.

بررسی کانکتور NFC: پس از پاره کردن کاغذ، می‌توانید متوجه شوید که تراشه NFC یک باتری واقعی به‌خوبی پیچیده شده است و باید سطح باتری صاف به نظر برسد. تراشه NFC یک باتری معیوب با چاپ چسب پوشانده می‌شود و سطح باتری به‌جای صاف بودن، بیرون‌زده به نظر می‌رسد. همچنین، باتری تقلبی شامل تراشه NFC و با چاپ چسب زیاد نیست.

بررسی بدنه باتری و شکاف مقوایی: بسته‌بندی باتری تقلبی با لبه‌های مقوایی خشن، نامنظم و بیرون‌زده غیر اصیل به نظر می‌رسد، درحالی‌که سطح بسته‌بندی باتری واقعی صاف است. شکاف کارتن باتری اصلی بسیار کم است و به نظر می‌رسد ساده و تزئین شده باشد.

 بررسی فونت‌های باتری: فونت‌های باتری اورجینال به‌خوبی با حروف سیاه و پررنگ چاپ می‌شوند درحالی‌که حروف جعلی باتری با چاپ سبک و نازک نامشخص به نظر می‌رسند.

تعویض باتری سامسونگ

برای خرید باتری سامسونگ به جزئیات توجه کنید

آموزش تعویض باتری گوشی سامسونگ از صفر تا صد

اولین قدم برای تعویض باتری سامسونگ این است که شما باید مشخص کنید مدل گوشی سامسونگ شما چیست. شماره مدل گوشی را روی خود گوشی، معمولاً زیر باتری، بیابید. همچنین می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای تلفن همراه، شماره مدل را پیدا کنید. شماره مدل معمولاً در داخل گوشی زیر باتری چاپ می‌شود. بعد از یافتن مدل گوشی، به چند گام اساسی نیاز دارید، از جمله:

خاموش کردن دستگاه

دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. خاموش کردن صحیح تلفن برای اطمینان از اینکه در صورت خاموش کردن، هیچ داده‌ای خراب نمی‌شود، مهم است. برای خاموش کردن ایمن تلفن، دکمه پاور را روی دستگاه خود فشار دهید و نگه دارید. این دکمه معمولاً در سمت راست دستگاه برای دسترسی آسان قرار دارد.

برداشتن باتری

صفحه پشتی گوشی را بردارید. برخی از گوشی‌های سامسونگ دارای یک پوشش پلاستیکی بیرونی روی باتری هستند، درحالی‌که در مدل‌های دیگر پشت‌گوشی پشت خود باتری است. دکمه یا نوار لغزنده را در پشت‌گوشی پیدا کنید. بسته به مدل گوشی سامسونگ، با فشار دادن دکمه رها کردن یا فشار دادن لغزنده به سمت بالا، قاب پشتی یا باتری به سمت پایین می‌لغزد یا بلند می‌شود.

باتری را بردارید. پس از برداشتن صفحه پشتی، باتری، سیم‌کارت و کارت microSD در معرض دید قرار می‌گیرند. باتری را با بیرون کشیدن آن با ناخن خارج کنید. باتری دارای لبه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی آن را بیرون بکشید.

باتری جدید را دریافت کنید

اطمینان حاصل کنید که باتری مورداستفاده شما برای دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید درجه‌بندی‌شده است و کاملاً شارژ شده است. به‌شدت توصیه می‌شود که از باتری‌های اصلی سامسونگ در دستگاه خود استفاده کنید.

باتری جدید را وارد کنید. اکنون که باتری خود را در اختیار دارید، ابتدا آن را با قرار دادن طرفی با پایانه‌های طلایی، در محل باتری دستگاه خود قرار دهید.

صفحه پشتی را دوباره قرار دهید. این کار را با فشار دادن دو طرف صفحه پشتی روی گوشی خود انجام دهید. باید صدای کلیک شنیدنی را بشنوید که به این معنی است که چفت‌ها محکم شده‌اند.

با نگه‌داشتن دکمه پاور گوشی خود را روشن کنید. تلفن باید برای مدت کوتاهی ویبره برود و به‌زودی در صفحه اصلی شما راه‌اندازی شود.

تعویض باتری سامسونگ

باتری گوشی شما به‌راحتی می‌تواند تعویض شود.

نتیجه‌گیری

هر دستگاه تلفن همراه سامسونگ مجهز به باتری باکیفیت و با کارایی بالا است تا تجربه شما را لذت‌بخش کند و شما را برای تعویض باتری سامسونگ به‌صورت زودهنگام اذیت نکند.

گوشی‌های جدید سامسونگ یک باتری پیشرفته لیتیوم یون (Li-ion) یکپارچه را به نمایش می‌گذارد که هم سبک‌وزن است و هم عمر طولانی دارد. عملکرد باتری به‌طور مستقیم بر استفاده از گوشی هوشمند تأثیر می‌گذارد و ظرفیت باتری عامل مهمی است.

با کاهش راندمان باتری، باتری ممکن است به‌طور محسوسی تخلیه یا خاموش شود، حتی اگر صفحه‌نمایش مقدار زیادی از باتری باقی‌مانده را نشان دهد. در این مقاله با به بررسی تعویض باتری گوشی سامسونگ

تعمیر و تعویض باتری موبایل سامسونگ پرداختیم، امیدواریم مطالب مفیدی را به شما ارائه کرده باشیم.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.