Search
Generic filters

تعویض باتری آیفون چگونه صورت میگیرد؟

نعمتی
تعویض باتری آیفون چگونه صورت میگیرد؟

آیفون شما برای استفاده آسان و تجربه خوب طراحی شده است. یکی از فناوری‌های مهم گوشی شما باتری و عملکرد آن است. باتری‌ها ساختار پیچیده‌ای دارند و تعدادی از اجزا به عملکرد باتری و عملکرد آیفون شما کمک می‌کنند. همه باتری‌ها قابل شارژ هستند و طول عمر محدودی دارند. در نهایت با استفاده زیاد، ظرفیت و عملکرد آن‌ها کاهش می‌یابد به طوری که نیاز به تعویض باتری آیفون است.

با زیادشدن سن باتری‌ها، تغییراتی در عملکرد آیفون ایجاد می‌شود. ما این اطلاعات را برای اشخاصی که دوست دارند بیشتر بدانند، جمع‌آوری کرده‌ایم. حداکثر ظرفیت باتری دستگاه را نسبت به زمانی که نو بود اندازه‌گیری می‌کنند. با پیر شدن باتری از نظر شیمیایی، باتری ظرفیت کمتری خواهد داشت که ممکن است باعث شود تا ساعات استفاده از باتری کاهش یابد.

بسته به مدت‌زمان بین ساخت آیفون تا زمانی که فعال می‌شود، ظرفیت باتری شما ممکن است کمی کمتر از 100٪ نشان داده شود. در ادامه این مقاله به بررسی تمام آنچه که برای تعویض باتری آیفون خود نیاز دارید، می‌پردازیم پس تا انتها با مجموعه پارتاک سرویس همراه باشید.

تعویض باتری آیفون

گوشی‌های آیفون پرطرف‌دارترین موبایل های هوشمند هستند.

سه نشانه برای تعویض باتری آیفون

اگر بیش از یک سال است که صاحب آیفون هستید، حتماً برای شما این سؤال که آیا به باتری آیفون جدید نیاز دارید؟ پیش می‌آید. به‌احتمال زیاد پاسخ این سؤال مثبت است. طبق گفته اپل، باتری این گوشی‌ها می‌تواند 500 چرخه شارژ کامل را دریافت کند و درعین‌حال 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ کند؛ بنابراین، اگر هر روز یا بیش از یک‌بار در روز آیفون خود را شارژ می‌کنید، ممکن است باتری شروع به نشان‌دادن علائم فرسودگی داشته باشد.

اکنون به بررسی این نشانه‌ها بپردازیم:

1) آیفون ناگهانی و به طور خودکار خاموش می‌شود

اگر آیفون شما به طور ناگهانی خاموش می‌شود، درحالی‌که باتری هنوز درصد شارژ بالایی دارد، نشانه خوبی نیست. درحالی‌که مشکل کالیبراسیون ممکن است مقصر باشد (که به‌راحتی با شارژ کامل و تنظیم مجدد نرم‌افزار مشکل حل می‌شود). خاموش شدن ناگهانی به‌احتمال زیاد به دلیل بالارفتن سن باتری است. برای جلوگیری از خاموش شدن تدریجی آن، ممکن است به تعویض باطری آیفون خود نیاز داشته باشید.

2) آیفون شما فقط زمانی که به برق متصل باشد، کار می‌کند

آیفون شما قرار است هنگام شارژ شدن کار کند، اما نه فقط زمانی که در حال شارژ شدن است. اگر دستگاه خود را از شارژر جدا کنید و دستگاه فوراً خاموش شود، این نشانه طبیعی نیست. باتری ممکن است کاملاً فرسوده نباشد، اما اگر می‌خواهید این مشکل خود را حل کنید، باید به تعویض باتری آیفون خود فکر کنید.

3) آیفون شما در حالت نرمال داغ می‌شود

هنگامی که آیفون خود را برمی‌دارید، نباید گرما را احساس کنید. اگر از آیفون خود برای گرفتن سلفی در زیر نور خورشید استفاده می‌کنید، یا در یک روز گرم روی داشبورد ماشین خود گذاشته‌اید، احتمالاً دلیل احساس گرما در تلفن هوشمند شما این موارد است. بااین‌حال، اگر توضیحی برای گرما ندارید، احتمالاً به تعویض باتری آیفون نیاز دارید.

تعویض باتری آیفون

چک کردن سلامت باتری آیفون یکی از راه‌های مراقبت گوشی شما است.

نحوه تعویض باتری آیفون چگونه است؟

این امکان وجود دارد که خودتان تعویض باتری آیفون را انجام دهید، اما این برای افراد مبتدی نیست. باید بدانید که آیفون‌ها از چسب قوی استفاده می‌کنند و برای دسترسی به باتری باید قسمت‌های مختلفی را جدا کنید. این کار وقت‌گیر است، خطر آسیب رساندن به گوشی شما در این فرایند وجود دارد و شما ضمانت‌های باقی‌مانده در آیفون خود را از دست می‌دهید. انجام آن توسط خودتان نیز بر یکپارچگی قابلیت‌های ضدآب که اپل اضافه کرده است، از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تأثیر می‌گذارد.

تعویض باتری آیفون

شما به‌راحتی می‌توانید باتری اصلی گوشی آیفون را تهیه کنید.

آموزش تشخیص باتری تقلبی و اورجینال هنگام خرید

اگر به دنبال تعویض باتری آیفون هستید، باید به اطلاعات سازنده اصلی مراجعه کنید تا مطمئن شوید که باتری مناسب مدل گوشی آیفون خودتان را خریداری کرده‌اید. توجه به این نکته ضروری است که برای شارژ باتری تلفن همراه خود تنها از شارژر مشخص شده توسط شرکت سازنده آیفون استفاده کنید.

اکثر باتری‌های تلفن همراه بسیار شبیه به هم هستند و شناسایی محصولات اصلی و تقلبی دشوار است. برای تشخیص اصل و تقلبی بودن باتری‌ها باید به دنبال علائم بی‌کیفیتی مانند: چاپ نادرست، غلط املایی در عبارت، قراردادن برچسب کج و نشانه‌های که بیانگر نقص در کار باشد، بگردید. برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه برچسب‌های هولوگرام را نیز روی باتری‌های اصلی خود قرار می‌دهند که باتری‌های تقلبی به‌سختی می‌توانند آن‌ها را کپی کنند.

همه سازندگان اصلی تلفن همراه گارانتی محدودی را ارائه می‌دهند که گوشی، نرم‌افزار و لوازم جانبی را پوشش می‌دهد. تولیدکنندگان و فروشندگان ثبت شده نیز خدمات و پشتیبانی مشتریان را از محصولات آسیب‌دیده ارائه می‌دهند. باتری‌ها در بازارسیاه به‌ندرت دارای گارانتی هستند یا خدمات پشتیبانی و سرویس محصولات آسیب‌دیده را به مشتری ارائه می‌دهند.

اگر قیمت خیلی پایین به نظر می‌رسد که نباید این‌گونه باشد، احتمالاً باتری تقلبی است. باتری‌های تقلبی تلفن‌های همراه از قطعات ارزان‌قیمت و غیراستاندارد ساخته شده‌اند که به آنها امکان می‌دهد با کسری از قیمت، محصولات تقلبی تولید کنند.

همچنین، جعل‌کنندگان مجبور نیستند در تحقیق، طراحی و تست ایمنی محصول سرمایه‌گذاری کنند. آنها مالیات دولتی، هزینه واردات نمی‌پردازند و به تجارت منصفانه یا مقررات حداقل دستمزد برای کارمندان خود ملزم نیستند. همه این عوامل به این معنی است که باتری‌های تقلبی را می‌توان با قیمت بسیار کمتری نسبت به یک محصول اصلی فروخت.

تعویض باتری آیفون

شما به‌راحتی می‌توانید باتری اصلی گوشی آیفون را تهیه کنید.

نتیجه‌گیری

تعویض باتری آیفون فقط باید توسط تکنسین‌هایی انجام شود که آموزش سرویس Apple را گذرانده‌اند. این ارائه‌دهندگان خدمات شامل ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل، یا ارائه‌دهندگان تعمیرات مستقل با استفاده از قطعات اصلی اپل هستند. هرگز خودتان اقدام به تعویض باتری آیفون نکنید. باتری‌های لیتیوم یون اجزای حساسی هستند و باید بادقت تولید و سرویس شوند. تعویض‌هایی که توسط تکنسین‌های غیرماهر انجام می‌شود، ممکن است از رویه‌های ایمنی و تعمیر مناسب پیروی نکرده و منجر به تعویض یا تعمیر نامناسب شود

بسته به موقعیت مکانی خود، می‌توانید تعویض باتری آیفون خود را با مراجعه به فروشگاه اپل یا ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل، یا با ارسال آیفون خود به مرکز تعمیرات اپل انجام دهید (در گارانتی یا خارج از گارانتی). ارائه‌دهندگان تعمیرات مستقل همچنین قطعات اصلی را توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده برای تعویض باتری‌های آیفون بدون گارانتی ارائه می‌دهند.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.