Search
Generic filters

تعمیر موبایل با پیک چگونه صورت میگیرد؟

نعمتی
تعمیر موبایل با پیک چگونه صورت میگیرد؟

تحول زندگی روزمره در سال‌های اخیر و احتیاج افراد به مراجعه و رفت و آمد کمتر و صرفه‌جویی در زمان، نیاز به دریافت خدمات در منزل را افزایش داده و این کار به بهبود کیفیت زندگی نیز کمک کرده است. از کار افتادن یا آسیب دیدن گوشی‌های تلفن همراه موضوع رایجی است که می‌تواند برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. تعمیر موبایل با پیک ایده‌ای راهگشا و بهینه شده برای هر چه سریع‌تر گذشتن از این مشکل است.

مرکز خدمات پارتاک سرویس با ایده تعمیرات موبایل در محل، آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می‌باشد. با شروع پاندمی ویروس کرونا، سرویس‌های خدمات رسانی در تلاش هستند تا خدمات خود را در دسترس قرار داده و از خروج افراد از خانه جلوگیری کنند. ما نیز آماده ارائه خدمت تعمیرات موبایل با پیک بوده و تعمیر به موقع تلفن همراه شما را تضمین می‌کنیم.

تعمیر موبایل با پیک

با گسترش تکنولوژی موبایل، تعمیر و ترمیم قطعات آسیب دیده آن تبدیل به حرفه‌ای کاملا تخصصی شده است.

مراحل پیگیری تعمیر موبایل با پیک

زمانی که حادثه‌ای برای دستگاه تلفن همراه رخ می‌دهد، شاید احساس کنید که بهتر است پیش از اقدام برای تعمیر، در مورد قیمت‌ها و مدت زمان به طول انجامیدن آن، اطلاعاتی به دست آورید. شما می‌توانید با یک تماس ساده با مرکز خدمات پارتاک سرویس در مورد بخش آسیب دیده گزارش داده و به طور میانگین هزینه‌ای که ممکن است بابت تعمیر یا تعویض قطعه ایجاد شود را به دست آورید.

سپس با توجه به شرایط موجود، در مورد تحویل دادن دستگاه خود به این مرکز تصمیم‌گیری کنید. ما با عنوان خدمات تعمیر موبایل با پیک به درب منزل شما آمده و دستگاه را تحویل خواهیم گرفت و پس از تعمیر، مجددا به همین طریق، تلفن همراه را به دست شما خواهیم رساند.

تعمیر موبایل با پیک

شکستن ال‌سی‌دی از رایج‌ترین مشکلاتی است که کاربران موبایل ممکن است آن را تجربه کنند.

 

شکستن ال‌سی‌دی، یک مشکل بسیار رایج

حتی اگر این اتفاق برای خودمان نیفتاده باشد، موبایل‌هایی با ال‌سی‌دی شکسته را در دست دیگران دیده‌ایم.

ضرباتی که به ال‌سی‌دی وارد می‌شود، در برخی موارد می‌تواند عملکرد نمایشگر را تحت تاثیر قرار داده و کار کردن با آن را دشوار یا غیرممکن کند. در برخی موارد آسیب به نحوی است که تعویض صفحه نمایشگر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

هزینه تمام شده برای تعمیر یا تعویض صفحه نمایشگر موبایل بسته به نوع گوشی می‌تواند متفاوت باشد و اخلاقیات ایجاب می‌کند تا تعمیرکننده بهترین و منصفانه‌ترین قیمت را در اختیار شما قرار دهد.

شما می‌توانید با خدمات تعمیر موبایل با پیک نسبت به ترمیم ال‌سی‌دی آسیب دیده خود اقدام کنید.

تعمیر موبایل با پیک

تعمیر هر موبایل با توجه به تکنولوژی و شرکت سازنده آن، نیازمند داشتن دانش و مهارت و ابزارهای به‌خصوصی خواهد بود.

نشانه‌های سوختن ال‌سی‌دی

سوختن ال‌سی‌دی می‌تواند هم در اثر ضربة خارجی و هم به خاطر مشکلات نرم افزاری یا فرسوده شدن سخت افزار موبایل رخ دهد. اگر صفحه موبایل را کاملا خاموش و تاریک می‌بینید، می‌تواند به این معنی باشد که نمایشگر سوخته است.

در این مواقع می‌توان با درصد بالایی اطمینان پیدا کرد که زمان تعویض ال‌سی‌دی رسیده و بهتر است از یک قطعه با کیفیت و اورجینال برای پشت سر گذاشتن این روند استفاده شود.

مرکز خدمات پارتاک سرویس با ارائه خدمات تعمیرات موبایل در محل می‌تواند در این زمینه پاسخگوی سوالات شما باشد.

تعمیر موبایل با پیک

باز کردن قطعات موبایل در صورتی که با دقت و به کمک ابزارهای مناسب صورت نگیرد، موارد می‌تواند موجب آسیب دیدن دیگر قطعات شود.

 

مشکلاتی که ممکن است متوجه دوربین موبایل شود

امروزه دوربین‌ها جزو جدانشدنی دستگاه‌های موبایل هستند و چنانچه این بخش آسیبی ببیند، دستگاه بخش عمده‌ای از کارایی خود را در دست مصرف کننده از دست می‌دهد.

برای اینکه در مورد نحوة تعمیر دوربین مطلع شوید، باید به فرایند آسیب دیدن دوربین توجه کنید.

اگر این اتفاق بدون برخورد ضربه و صرفا به علت فشار نرم افزاری ایجاد شود، صرفا با پاک‌سازی داده‌های اضافی دستگاه یا خارج کردن باتری و راه اندازی مجدد ممکن است مشکل برطرف شود.

در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات گوشی می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل با پیک استفاده کنید.

مشکلات دیگری که ممکن است متوجه دوربین گوشی‌های تلفن همراه شود، می‌تواند مربوط به تار شدن دید یا پدیدار شدن لکه بر صفحة تصویربرداری باشد.

گاها دوربین در حین فیلم‌برداری دیگر صدایی را ضبط نمی‌کند یا ممکن است فرایند ضبط صدا پس از چند دقیقه متوقف شود. همة این نشانه‌ها به وجود مشکل در آناتومی دوربین اشاره دارد.

تعمیر موبایل با پیک

افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند، با توجه به شرکت سازنده و قطعات خاص آن شرکت مورد آموزش قرار می‌گیرند.

سقوط ناخواسته دستگاه موبایل در آب

هنوز بسیاری از نسل‌های جدید تلفن همراه در مقابل رطوبت یا جریان مستقیم آب حساس هستند و این موضوع مسئولیت‌های ما را در حین استفاده از این محصول افزایش می‌دهد.

حال اگر به طور ناخواسته گوشی تلفن شما آسیب دید و رطوبت به درون آن نفوذ کرد، ابتدا آن را خاموش کرده و باتری را خارج کنید.

بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که دستگاه را در یک کیسة برنج قرار دهید اما این کار چه فایده‌ای دارد؟ این کار باعث می‌شود تا به‌تدریج رطوبت درونی موبایل کشیده شده و از ادامة فرایند آسیب دیدن قطعات جلوگیری شود.

پیش از این کار می‌توانید دستگاه را با حوله خشک کرده و در معرض باد پنکه نیز قرار دهید.

مدت زمان قرار دادن گوشی در توده برنج هم می‌تواند تا چند روز ادامه پیدا کند.

به هر صورت اگر ریسک نجات تلفن همراه برای شما بالا است، پس حتما با مرکز خدمات پارتاک سرویس تماس گرفته و از نظر مشاوران و افراد متخصص بهره بگیرید. ما می‌توانیم این خدمات را در قالب تعمیر موبایل با پیک به شما ارائه دهیم.

تعویض قاب موبایل در مورد کدام نوع از گوشی‌ها دشوارتر است؟

برخی از دستگاه‌های تلفن همراه را نمی‌توان به سادگی بازگشایی و در مورد تعویض قاب اقدام کرد. بخصوص زمانی که امکان آسیب دیدن مانیتور یا قطعات دیگر موبایل در میان باشد.

در این موارد شما نمی‌توانید به تنهایی قاب را باز کرده و ببینید که چه اتفاقی رخ داده است.

افرادی که در زمینه تعمیر موبایل آموزش‌دیده‌اند، با دقت بالایی در مورد باز کردن این نوع از دستگاه‌های موبایل اقدام می‌کنند.

در واقع این نوع خاص از دستگاه‌ها به لحاظ تعویض بدنه حساسیت بالایی دارند و این احتیاط حتی از جانب تعمیرکار نیز لازم است در نظر گرفته شود.

در صورت نیاز به ترمیم یا تعویض قاب گوشی می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل با پیک استفاده کنید.

تعمیر موبایل با پیک

در برخی مدل‌های گوشی تلفن همراه، امکان تعویض قاب موبایل توسط کاربر وجود نداشته و بازکردن غیر استاندارد دستگاه می‌تواند به ال‌سی‌دی آسیب وارد کند

 

 

مراقب برنامه‌هایی که بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می‌کنید باشید

عمده مشکلاتی که می‌تواند نرم افزار تلفن همراه را دچار آسیب کرده و یا از کار بیندازد، ویروس‌هایی است که از طریق نصب آپ‌های مشکوک به گوشی انتقال پیدا می‌کنند.

یک گوشی تلفن همراه در صورتی که با شبکه اینترنت ارتباطی نداشته باشد، به سختی ممکن است مورد حمله قرار بگیرد پس توجه کنید که داده‌های دریافتی شما از اینترنت بیش ازآنچه فکر می‌کنید می‌تواند حساسیت برانگیز باشد.

ما هر روز مقدار زیادی داده توسط شبکة اینترنت دریافت می‌کنیم یا ترغیب به نصب و استفاده از سایت‌هایی می‌شویم که ماهیت سازنده یا میزان دانش نرم افزاری این افراد برای ما مشخص نیست.

اگر شما یک داده آلوده را دریافت کنید، باید منتظر تغییر در روند فعالیت تلفن همراه باشید؛ چراکه اساس کار ویروس‌ها ایجاد اختلال در سیستم است.

بهترین پیشگیری عدم استفاده از برنامه‌ها و سایت‌های مشکوک و توجه به ورودی‌های تلفن همراه می‌باشد. هر دستگاه تلفن همراه نیز با توجه به تکنولوژی به کار رفته و شرکت سازنده، ممکن است به نسبت متفاوتی به حملات مقاومت نشان دهد.

در صورت بروز مشکل در سیستم نرم افزاری گوشی می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل با پیک از مرکز پارتاک سرویس استفاده کنید.

 

 نتیجه‌گیری

مرکز خدمات پارتاک سرویس برای بهینه سازی و راحت شدن کار افرادی که به خدمات تعمیرات موبایل با پیک نیاز دارند، اقدام به اجرای این ایده هوشمندانه کرده است. این فرایند می‌تواند به لحاظ اقتصادی برای افرادی که فرصت یا توانایی انتقال دادن دستگاه را به مرکز ندارند مفید واقع شود.

به علاوه ما در مورد بهترین شیوه تعمیر و تامین مناسب‌ترین قطعات مشاوره داده و تضمین می‌کنیم که بهترین تکنسین‌ها در مورد تعمیر تلفن همراه شما اقدام خواهند کرد. تعمیر موبایل با پیک یک ایده بهینه شده در جهت صرفه جویی در هزینه‌ها و وقت شهروندان می‌باشد.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.