Search
Generic filters

تعمیر تاچ گوشی هوشمند و هزینه‌های آن

نعمتی
تعمیر تاچ گوشی هوشمند و هزینه‌های آن

تعمیر تاچ گوشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی راحتر شده.

مشاغل و حرفه‌های متعددی وارد بازار شده است که یکی از این مشاغل تعمیرات لوازم مختلف الکترونیکی است. از رایج‌ترین این مشاغل، تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت‌ها است. در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که با این ابزار هوشمند سروکار نداشته باشد.

و به طبع با افزایش مصرف از موبایل و تبلت‌ها نیاز به خدمات جانبی آن که شامل تعمیرات می‌شود افزایش می‌یابد. در این مقاله سعی داریم مطالب مفیدی درباره تعمیرات تخصصی موبایل به‌خصوص تعمیرات تاچ گوشی و تبلت‌های هوشمند و هزینه‌های آن اندکی توضیح بدهیم.

پیشنهاد خرید
samsung battery note 20 ultra

باتری سامسونگ Battery Samsung Note20 Ultra

۲,۲۱۵,۰۰۰ تومان۲,۶۱۹,۵۰۰ تومانلینک خرید

تعمیرات تاچ موبایل و تبلت

 یکی از مشکلاتی که کار کردن با گوشی و تبلت‌ها را سخت می‌کند اختلال در تاچ یا ال‌سی‌دی گوشی‌های هوشمند است. تعمیر تاچ گوشی‌ها باتوجه‌به مدل آن‌ها با هم تفاوت دارد و این کار را باید به افراد متخصص واگذار کنیم؛ چراکه این افراد به علت شرایط کاری با انواع مختلف گوشی سروکار دارند و دارای آرشیو جامعی از قطعات تمامی برندهای موبایل هستند؛ بنابراین می‌توانند بهترین کیفیت را با کمترین هزینه در اختیارتان بگذارند؛ بنابراین می‌توانید به این مراکز اعتماد کنید.

تعمیر تاچ گوشی

گاهی شکستگی و آسیب تاچ گوشی سطحی است و با هزینه‌ای اندک تعمیر می‌شود اما گاهی ممکن است وسعت خرابی زیاد باشد .

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی مراکز و خدمات تعمیرات تاچ گوشی در همه جای دنیا در اختیار مردم قرار دارد. یکی از این مراکز، مرکز خدمات پارتاک سرویس است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و خدمات آن را با دیگر مراکز مقایسه کرده و در صورت اطمینان، گوشی خود را به آن‌ها بسپارید.

پیشنهاد خرید
LCD S24 ultra Black

ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S24 Ultra S928

۰ تومان۱۱,۵۹۵,۰۰۰ تومانلینک خرید

برای اینکه بدانید گوشی شما نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟

 

باید نشانه‌های خرابی تاچ گوشی را بدانید. یکی از این نشانه‌ها شکستگی و یا ترک‌خوردگی صفحه‌نمایش گوشی است که براثر ضربه خوردن روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود.در این حالت به‌منظور شناسایی نوع آسیب باید با آن کار کنید؛ اگر فرمان‌های لمسی را اجرا نمی‌کند، یعنی تاچ ایراد پیدا کرده است. البته ممکن است قسمت نرم‌افزار گوشی دچار مشکل شده باشد.

پیشنهاد خرید

باتری سامسونگ Battery Samsung S23 Ultra

۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان۴,۵۵۰,۰۰۰ تومانلینک خرید

نشانه‌های خرابی تاچ گوشی و تبلت‌ها

که در این صورت باید آن را دست متخصص بسپارید. روشن نشدن صفحه‌نمایش گوشی یکی دیگر از نشانه‌های آسیب به تاچ گوشی است. لازم به ذکر است این دلیل مربوط به خرابی قطعات برد و مدارها، مدار پاور و شارژ و باطری هم باشد، ولی رایج‌ترین مشکل آن خرابی تاچ گوشی است.

به همین خاطر همیشه قبل از تعمیر یا تعویض تاچ گوشی همه موارد گفته شده را چک و در صورت درست نشدن اقدام به تعمیر تاچ گوشی نمایید.

گاهی خطوط رنگی یا هاله‌ای روی نمایشگر گوشی به وجود می‌آید که یکی از نشانه‌های عیب در تاچ گوشی است. با مشاهده هریک از این نشانه‌ها و دلایل گفته شده تاچ گوشی احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارد.

تعمیر تاچ گوشی

رها شدن از ارتفاع یا زمین‌خوردن از اصلی‌ترین عوامل خرابی تاچ گوشی است

تاچ یا همان صفحه‌نمایش گوشی

یکی از آپشن‌های گوشی‌های جدید است.که جایگزین صفحه‌کلید درگوشی‌های قدیم شده است. به همین خاطر یکی از مشکلات زیادی که توسط کاربران گوشی لمسی به مراکز تعمیرات تاچ گوشی ارسال می‌شود، توقف عملکرد تاچ یا همان صفحه‌نمایش گوشی است.این مشکل دلایل زیادی دارد که یکی از جمله آن‌ها نصب یک نرم‌افزار جدید، بالا بودن حجم برنامه‌های گوشی و یا وجود ویروس در برنامه‌های گوشی است.

تعمیر موبایل در صورت عدم کارکرد تاچ

اگر بعد از بررسی همه این موارد همچنان گوشی دچار مشکل باشد و حتی با خاموش و روشن‌کردن گوشی مشکل بر طرف نشود، تاچ گوشی دچار مشکل شده و باید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کرد و آن را برای تعمیرات تاچ گوشی و یا ال‌سی‌دی به متخصصان این کار سپرد.

مرکز تعمیرات موبایل مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار با به‌کارگیری متخصصان مجرب در زمینه تعمیر موبایل و تبلت آماده خدمات‌رسانی به همه هستند.

تعمیر تاچ گوشی

تعمیرات گوشی خود را باید فردی متخصص بسپارید تا خیالتان از بابت مثل روز اول شدنش راحت باشد

تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی و تبلت

همان‌طور که در مطالب قبل گفته شد درصورتی‌که بعد از شکستگی و ضربه خوردن گوشی، تاچ آن کار نکرد مجبور به تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی هستید. تمامی گوشی‌ها بنا بر شکل و مدل آن‌ها در زمینه تعمیر تاچ با یکدیگر متفاوت هستند؛ چراکه بعضی از برندهای موجود در بازار تاچ و ال‌سی‌دی به‌هم‌چسبیده و درصورتی‌که دچار مشکل شود هر دو قطعه باید تعمیر و یا تعویض شود. بیشترین آمار خرابی گوشی‌های هوشمند مربوط به تعویض و تعمیر تاچ وال سی دی آن‌ها است.

به همین خاطر بهتر است حتماً از گلس و یا کاورهای محافظ گوشی استفاده کرد تا خطر آسیب‌دیدن گوشی و تعمیر تاچ گوشی به حداقل برسد.

 تعمیر تاچ گوشی

اگر شکستگی و آسیب به ال‌سی‌دی وارد شده باشد هزینه تعمیر آن بیشتر می‌شود

 هزینه تعمیرات تاچ موبایل

به‌طورکلی هزینه تعمیرات تاچ گوشی و تبلت‌های هوشمند به نوع و برند آن‌ها بستگی دارد؛ چراکه بعضی از گوشی‌ها، ال‌سی‌دی و تاچ جداگانه داشته که به هنگام آسیب‌دیدگی بسته به‌شدت ضربه، به تعمیر و یا تعویض تاچ آن نیاز داریم. ولی همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره کردیم.

در بعضی از گوشی‌ها تاچ و ال‌سی‌دی به یکدیگر متصل هستند و در صورت بروز مشکل باید هر دو قطعه عوض شود که این امر نیز باتوجه‌به برند گوشی هزینه‌های متفاوتی دارد. شما با مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات گوشی‌های هوشمند می‌توانید از کلیه خدمات آن با بهترین کیفیت خدمات و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه تعمیر تاچ گوشی بهره‌مند شوید.

 

کلام آخر

گوشی و تبلت‌های هوشمند امروزه یکی از کارآمدترین ابزار هستند که بسیار مورداستفاده کاربردی بشر قرار گرفته‌اند. به همین منظور و باتوجه‌به حجم بالای استفاده از این تکنولوژی می‌بایست مراقبت‌های لازم را برای استفاده مطلوب از آن انجام داد.

و در کنار آن مراکز و خدمات بروز و مطلوبی را هم فراهم کرد که در صورت بروز هر مشکلی برای گوشی‌ها بتوان آن را بر طرف کرد.

باتوجه‌به نیاز روزافزون بشر به گوشی و تبلت‌های هوشمند، بازار داغ خدمات و تعمیرات آن نیز روزبه‌روز بیشتر و به‌روزتر می‌شود. از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که برای این نسل از گوشی و تبلت‌ها به وجود می‌آید، بروز مشکل در تاچ آن‌ها است.

که براثر ترک و یا شکستگی صفحه‌نمایش گوشی اتفاق می‌افتد و فرد را مجبور به تعمیر تاچ گوشی و تبلت می‌کند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، بشر برای این مشکل هم راه‌حل‌های خوب و مفیدی ابداع کرده است که می‌توان به‌راحتی آن را بر طرف کرد.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.