Search
Generic filters

تعمير گوشي شكسته به چه صورت انجام میگیرد؟

نعمتی
تعمير گوشي شكسته به چه صورت انجام میگیرد؟

تعمير گوشي شكسته یکی از رایج‌ترین مشکلات است، شکستگی بخش‌های مختلف آن مانند تاچ ال سی دی است.

تاچ ال سی دی گوشی یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی است که به سرعت و با کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار شکستگی می‌شود، به همین دلیل باید توسط ابزاری همچون گلس محافظت شود.

با این حال برخی از ضرباتی که به گوشی وارد می‌شود شکستگی گوشی و آسیب رساندن به ال سی دی را به دنبال دارند.

در چنین مواقعی متقاضی باید با سرعت بالایی نسبت به تعمیر تلفن همراه خود اقدام کند زیرا به دیگر بخش‌های تلفن نیز آسیب وارد می‌کند.

این بخش از مقاله تمام مطالبی را که درباره تعمیر گوشی شکسته باید بدانید به طور کامل توضیح می‌دهد.

تعمير گوشي شكسته

تعمیر شکستگی گوشی

تعمیر تاچ  ال سی دی شکسته

ال سی دی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تلفن همراه است زیرا با خرابی آن هیچ تصویری بر روی صفحه نمایش داده نمی‌شود.

همچنین خرابی ال سی دی گوشی و شکستگی آن بسیاری از قابلیت‌های آن را از بین می‌برد به همین دلیل باید با سرعت بالایی نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. هزینه‌های مربوط به تعمیر گوشی شکسته با توجه به نوع و مدل آن متفاوت است.

یکی از نکات مهمی که متقاضیان برای تعمير گوشي شكسته باید به آن دقت کنند کیفیت بالای دستگاه بعد از تعمیر آن است.

به عبارتی تعمیرکاران گوشی تا حد امکان تلاش می‌کنند تا قبل از تعویض قطعاتی همچون ال سی دی نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

زیرا قطعات اورجینالی که توسط شرکت‌های تولید کننده برای ساخت یک موبایل استفاده می‌شوند، بسیار با ارزش بوده و کیفیت بی‌نظیری نسبت به نوع فیک آن دارند.

تعمير گوشي شكسته

تعمیر تاچ ال سی دی شکسته

نحوه تشخیص شکستگی تاچ ال سی دی گوشی

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر تفاوت بین تاچ و ال سی دی را به درستی نمی‌دانید. در واقع خرابی ال سی دی زمانی رخ می‌دهد که موبایل تصاویر را به خوبی نشان ندهد ولی خرابی تاچ تنها منجر به کار نکردن لمس گوشی می‌شود.

شکستگی گوشی به وسیله برخورد آن با اجسام، ضربه و بسیاری از موارد دیگر پیش می‌آید که برای تشخیص این مشکل باید موارد مختلفی را بررسی کرد.

یکی از مواردی که به کمک آن می‌توان شکستگی و خرابی ال سی دی گوشی را تشخیص داد نمایش ندادن تصاویر و سیاه بودن تصویر زمینه است.

همچنین شکستگی ال سی دی گوشی می‌تواند به صورتی رخ بدهد که دستگاه روشن باشد ولی بر روی آن خطوط بسیار ریز و لکه‌‌های تیره‌ای ظاهر شود.

شکستگی صفحه نمایش باعث می‌شود که رنگ‌های صفحه نمایش از حالت طبیعی خارج شده و به صورت غیر نرمال در بیایند. در صورتی که موارد مشابه برای گوشی رخ بدهد فرد باید با سرعت بالایی نسبت به تعمير گوشي شكسته اقدام کند.

تعمير گوشي شكسته

نحوه تشخیص شکستگی تاچ ال سی دی گوشی

پیشنهاد خرید
bm4l

Battery-BM4L

۸۳۵,۰۰۰ تومان۷۳۰,۰۰۰ تومانلینک خرید

هزینه تعمیر گوشی شکسته

هزینه تعمیر موبایل شکسته با توجه به عوامل مختلف همچون نوع و مدت دستگاه متفاوت خواهد بود. با این حال متقاضیان برای تعمیر گوشی‌های موبایل آسیب دیده مانند شکستگی ال سی دی گوشی باید از قطعات اورجینال استفاده کنند.

تعمیر گوشی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نیز یکی دیگر از موارد بسیار مهم برای تعمیر گوشی به حساب می‌آيد. موارد بررسی شده در ادامه تمام عوامل تاثیر گذار در هزینه تعمیرات گوشی‌های شکسته را توضیح می‌دهد.

یکی از موارد تاثیرگذار در هزینه‌های تعمیر گوشی شکسته نوع و مدل گوشی است. هر چه مدل گوشی جدیدتر و از برند‌های معتبرتری باشد هزینه‌های لازم برای تعمیر شکستگی گوشی افزایش خواهد یافت.

نوع قطعاتی که برای تعمیر گوشی‌های شکسته به کار می‌رود چیست؟

از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های تمام شده آن است. به عبارتی تمام قطعات موبایل موجود در بازار دارای دو نوع اصل و فیک هستند که نوع اصل آن تنها در شرکت‌های ویژه همچون مرکز خدمات پارتاک سرویسموجود است.

در صورتی که متقاضی از قطعات اصل و اورجینال برای تعمير گوشي شكسته خود استفاده کند، کیفیت کار نهایی مشابه با نوع اولیه آن خواهد بود.

از آنجایی که برخی قطعات گوشی مانند ال سی دی برخی شرکت‌ها در کشور موجود نیستند، هر موردی که از این محصولات در کشور موجود شود قیمت نجومی خواهد داشت.

همچنین قیمت قطعات گوشی که توسط برخی کشور‌ها تولید می‌شوند به دلیل تحریمات خارجی در داخل کشور به شدت بالا و نجومی است که هزینه تعمیر گوشی شکسته را افزایش خواهد داد.

برخورداری گوشی از گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتری در قیمت تعمیر آن تاثیر خواهند گذاشت.

به همین دلیل متقاضیان در هنگام خرید یک محصول باید به گارانتی آن توجه بسیار زیادی داشته باشند در غیر این صورت تمام مسئولیت‌های ناشی از خرابی آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

تخصصی بودن مراکزی که در حوزه تعمیرات موبایل فعال هستند تاثیر اندکی بر روی هزینه‌ تعمیرات گوشی شکسته دارند.

به عبارتی متخصصان ماهر که در زمینه تعمیرات گوشی فعالیت می‌کنند، به حدی در کار خود متبحر هستند که گوشی‌های تعمیر شده توسط آن‌ها به هیچ عنوان قابل شناسایی نخواهد بود.

تعمير گوشي شكسته

هزینه تعمیر گوشی شکسته

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ال س دی گوشی یکی از مهم‌ترین قطعات به کار برده شده در آن است که به طور کلی امکانات مختلف آن را از کار می‌اندازد.

در واقع اولین مشکلی که با ضربه به گوشی برای آن پیش می‌آید در اکثر اوقات شکستگی تاچ ال سی دی است.

کسانی که موبایلشان به وسیله ضربه دچار شکستگی می‌شود از طریق مواردی همچون نمایش تصاویر به صورت باکیفیت، کار کردن تاچ دستگاه، عدم رنگ پریدگی تصویر زمینه و غیره می‌توانند از سالم بودن ال سی دی اطمینان حاصل کنند.

تعمیر گوشی شکسته و ال سی دی آن با توجه به انواع و مدل دستگاه، برخورداری یا عدم برخورداری از گارانتی، کیفیت و اصل بودن قطعات به کار برده شده، تمیزی کار و بسیاری از موارد دیگر متغیر است.

با این حال اگر متقاضی قطعات مورد نیاز خود را از مرکز خدمات پارتاک سرویس تهیه کند علاوه بر هزینه‌ بسیار کم با سرعت بالایی آن‌ها را دریافت خواهد کرد.

در صورتی که متقاضیان قصد تهیه قطعات مختلف گوشی، تجهیزات لازم برای تعمیر آن و بسیاری از موارد دیگر را دارند، مرکز خدمات پارتاک سرویس گزینه مناسبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.