Search
Generic filters

تعمير گلس گوشي چگونه صورت میگیرد؟

نعمتی
تعمير گلس گوشي چگونه صورت میگیرد؟

تعمير گلس گوشي به یکی از مشکلات رایجی تبدیل شده است که همه مردم با آن‌ مواجه می‌شوندتعمير گلس گوشي مشکلات زیادی را به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ از کار افتادن حسگر‌های گوشی است. به همین دلیل در صورتی که متقاضی با این مشکل روبه‌رو شود باید به سرعت تلفن همراه خود را به متخصصان فعال در زمینه تعمیرات گوشی نشان دهد. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است راه‌های تعمیر گلس گوشی را به طور کامل توضیح می‌دهد.

شکستگی گلس و ال سی دی گوشی

گلس بیرونی‌ترین بخش گوشی است که تا حد امکان از شکستگی و ضربه دیدن تعمیر گلس گوشی جلوگیری می‌کند. تعمیر ناشی از شکستن گلس گوشی هزینه زیادی را برای افراد به دنبال ندارد ولی اگر ضربه به حدی قوی باشد که برای ال سی دی گوشی مشکلاتی را ایجاد کند، هزینه‌های آن بیشتر خواهد شد.

تعمیر گلس گوشی که با مشکلاتی همچون عدم نمایش تصویر و غیره همراه است با ضربات سنگین، تماس با مایعات ممنوعه همچون الکل و بسیاری از موارد دیگر به وجود می‌آید. تعمیرات گلس گوشی هزینه‌های بیشتری را نسبت به ال سی دی به دنبال دارد، به همین دلیل قبل از افزایش مشکلات ناشی از آن باید برای این کار اقدام شود.

تعمير گلس گوشي

شکست گلس و ال سی دی گوشی

مشکلات ناشی از شکستگی ال سی دی گوشی

از آنجایی که عمده کار‌هایی که با موبایل انجام می‌شود به ال سی دی گوشی وابسته است، خرابی آن مشکلات زیادی را برای افراد به وجود خواهد آورد. در صورتی که تعمیر گلس گوشی و ال سی دی آن به موقع انجام نشود، مشکلات ناشی از آن افزایش یافته و به دیگر بخش‌های موبایل نیز آسیب وارد می‌کند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، مشکلاتی را که خرابی ال سی دی گوشی به وجود خواهد آورد، توضیح می‌دهد.

تعمير گلس گوشي

مشکلات ناشی از شکستگی ال سی دی گوشی

تعمیر گلس و ال سی دی گوشی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، تعمير گلس گوشي یکی از مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین تجهیزات یک تلفن همراه به شمار می‌آيد. زمانی که گلس گوشی آسیب می‌بیند با هزینه‌ای بسیار مناسب قابل تعویض است ولی اگر آسیب وارد شده به موبایل به حدی زیاد باشد که علاوه بر گلس، ال سی دی گوشی نیز صدمه ببیند، هزینه‌های لازم برای تعمیر آن با توجه به نوع و مدل گوشی بیشتر خواهد بود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که تعمیر گلس گوشی و ال سی دی آن در صورتی ممکن خواهد بود که حسگر‌های گوشی و عملکرد آن از کار نیفتاده باشد. به عبارتی اگر ضربه وارد شده به موبایل قابلیت‌های مختلف و حسگر‌های آن را از کار انداخته باشد، باید به طور کامل تعویض شود. تعمیر گلس گوشی بسیار حساس بوده و باید با دقت بالایی انجام شود. به طوری که متخصصان فعال در این زمینه از تجهیزات مختلفی که صفحه ال سی دی را کاملا صاف و مسطح بکند، استفاده می‌کنند. تعویض گلس گوشی و تعمیر ال سی دی آن شرایط خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

تعمير گلس گوشي

تعمیر گلس و ال سی دی گوشی

شرایط تعمیر گلس و ال سی دی گوشی

بیشترین تعداد مشکلاتی که برای تلفن‌های همراه افراد پیش می‌آید، خرابی گلس و ال سی دی گوشی است که راهکار‌های بسیاری برای تعمیر دارد. با توجه به اینکه مدل‌های زیادی از تلفن همراه وجود دارند، هزینه تعویض و تعمیر گلس گوشی و ال سی دی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

متخصصان برای تعویض و تعمیر گلس ال سی دی گوشی از تجهیزات عالی و مرغوبی همچون چسب OCA استفاده می‌کنند. البته این کار زمانی امکان پذیر است که فقط گلس ضربه دیده و هیچ آسیبی به لمس و تصویر موبایل وارد نشده باشد.

مزایای تعمیر گلس و ال سی دی گوشی

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده است که چرا تعمیرکاران موبایل در هنگام تعمیر گلس گوشی و ال سی دی آن به طور کامل آن را تعویض نمی‌کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با وجود دردسرهای کمتری که تعویض گلس و ال سی دی گوشی به همراه دارد ولی متخصصان به دلیل ارزشی که قطعات اولیه گوشی به خود اختصاص داده‌اند اقدام به تعمیر آن می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، مزایای تعمیر گلس و ال سی دی گوشی را توضیح می‌دهد.

تعمير گلس گوشي

مزایای تعمیر گلس و ال سی دی گوشی

کلام آخر

تعمير گلس گوشي آن از اهمیت زیادی میان قطعات موبایل برخوردار هستند به طوری که هر گونه آسیب و صدمه‌ای به آن مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. مشکلات ناشی از تعمير گلس گوشي که باعث از کار افتادن دیگر قسمت‌های موبایل نیز می‌شود به همین دلیل باید با سرعت بالایی نسبت به تعمیر آن اقدام شود. تعمیر گلس گوشی موبایل نسبت به تعویض آن هزینه‌های کمتری را به دنبال دارد.

همچنین قطعات اولیه‌ای که شرکت‌ها از آن برای تولید موبایل استفاده می‌کنند از ارزش بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل تعمیرکاران فعال در این زمینه در اکثر مواقع به جای تعویض ال سی دی آن را تعمیر می‌کنند. مرکز خدمات پارتاک سرویس یکی از بهترین مراکز برای تهیه ابزار لازم در راستای تعمیر ال سی دی موبایل، تاچ، تعمیر گلس گوشی و بسیاری از خدمات دیگر است. متقاضیان با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانند قطعات گوشی مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و با سرعت بالایی سفارش دهند.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
4 1 رای
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.