Search
Generic filters

معرفی بهترین گوشی های موبایل در بازار از 9 تا 25 میلیون تومان

مدیریت
معرفی بهترین گوشی های موبایل در بازار از 9 تا 25 میلیون تومان

در مطلب گذشته بهترین گوشی های موبایل از 4 تا 8 میلیون را معرفی و بررسی کردیم . در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های موبایل در بازار را از 9 تا 25 میلیون بررسی و معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

با توجه ‌به افزایش بی‌سابقه و افسار گسیخته قیمت گوشی‌های هوشمند، این دستگاه‌های مهم که بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهند، به کالاهایی لوکس تبدیل شده‌اند. پس هنگام خرید گوشی جدید، باید پیش از گذشته وسواس به خرج دهیم و مدلی را انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و بهترین تجربه را با قیمت موردنظرمان ارائه می‌دهد.


بهترین گوشی تا ۹ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A51

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | سامسونگ گلکسی A51

اگر بگوییم سامسونگ گلکسی A51 پرطرفدارترین گوشی در بازار ایران است، چندان اغراق نکرده‌ایم. دلیل این موضوع هم این است که گلکسی A51 تجربه‌ای به‌روز، کامل و لذت‌بخش را از یک گوشی هوشمند با قیمتی به‌صرفه ارائه می‌دهد؛ تجربه استفاده از نمایشگر باکیفیت امولد، دوربین چهارگانه، عملکرد روان سیستم‌عامل و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر. این گوشی سامسونگ را می‌توانید در بازار ایران با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی کمتر از ۹ میلیون تومان پیدا کنید.


پیشنهاد خرید
Touch note 9

تاچ و ال‌ سی‌ دی سامسونگ Touch-Lcd Samsung Note 9

۰ تومان۶,۰۸۰,۰۰۰ تومانلینک خرید

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

شیائومی می نوت 10 لایت

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی در تولید گوشی‌های میان‌رده استاد است و این موضوع را می‌توانیم در آمارهای فروش و بازخورد کاربران ببینیم. برای انتخاب بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان انتخاب‌های زیادی در بازار وجود دارد، ولی مدلی که کامل‌ترین تجربه را ارائه می‌دهد، شیائومی می نوت ۱۰ لایت است. می نوت ۱۰ لایت در حقیقت همان گوشی پرچم‌دار شرکت شیائومی یعنی می نوت ۱۰ است که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن با یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عوض شده است. سایر امکانات هیجان‌انگیز مدل گران‌تر یعنی نمایشگر امولد با پشتیبانی از HDR10، سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار به‌روز و باتری حجیم در می نوت ۱۰ لایت هم وجود دارند.


بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

پوکو F2 پرو

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | پوکو F2 پرو

اگر می‌خواهید حدود ۱۵ میلیون برای گوشی هزینه کنید، بهترین انتخابتان شیائومی پوکو F2 پرو محسوب می‌شود. پوکو F2 پرو که جایگزین مستقیم پوکوفون شیائومی محسوب می‌شود، یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار بازار است که می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن را با قیمتی نزدیک به ۱۵ میلیون تومان تهیه کنید. این گوشی از تراشه فوق‌العاده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۶۵ بهره می‌برد که با نمایشگری ۶٫۶۷ اینچ تمام‌صفحه سوپر امولد و مجموعا ۵ دوربین همراهی می‌شود. شاید تنها ایراد پوکو F2 پرو را بتوانیم نرخ نوسازی نمایشگرش بدانیم که نمی‌تواند با دیگر گوشی‌های پرچم‌دار رقابت کند.


بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس

بهترین گوشی موبایل - سامسونگ گلکسی S20 پلاس

در این بازه محدودیت مالی را تا حد زیادی برمی‌داریم؛ البته بدین معنی نیست که بخواهید پولتان را آتش بزنید و گران‌ترین گوشی ممکن را بخرید. درست است که می‌توانید مدل‌های گران‌تری هم در بازار ایران پیدا کنید، ولی معمولا قابلیت بیشتری که ارزش پرداخت بهای خیلی زیاد را داشته باشد ندارند؛ بنابراین در همین بازه قیمتی می‌خواهیم گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس را پیشنهاد دهیم. حتی در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰ پلاس ارزش خرید بیشتری دارد. از بدنه‌ای فلزی-شیشه‌ای ضدآب تا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، حسگر اثرانگشت فراصوت، ۱۲ گیگابایت رم و انواع و اقسام فناوری‌های شارژ سریع، تقریبا هیچ‌چیزی وجود ندارد که در گلکسی اس ۲۰ پلاس پیدا نکنید. حتی خیالتان هم از بابت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تا سه سال راحت است.


برای دیدن قطعات و لوازم جانبی این مدلها می توانید سری به فروشگاه قطعه فروش بزنید.

منبع : سایت زومیت

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.