Search
Generic filters

معرفی بهترین گوشی های موبایل در بازار تا 8 میلیون تومان

مدیریت
معرفی بهترین گوشی های موبایل در بازار تا 8 میلیون تومان

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های موبایل در بازار را بر اساس قیمت بررسی و معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

با توجه ‌به افزایش بی‌سابقه و افسار گسیخته قیمت گوشی‌های هوشمند، این دستگاه‌های مهم که بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهند، به کالاهایی لوکس تبدیل شده‌اند. پس هنگام خرید گوشی جدید، باید پیش از گذشته وسواس به خرج دهیم و مدلی را انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و بهترین تجربه را با قیمت موردنظرمان ارائه می‌دهد.


پیشنهاد خرید
Touch note 9

تاچ و ال‌ سی‌ دی سامسونگ Touch-Lcd Samsung Note 9

۰ تومان۵,۵۹۰,۰۰۰ تومانلینک خرید

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

نوکیا 2.3

راهنمای خرید بهترین گوشی - نوکیا 2.3

نوکیا 2.3 یکی از معدود گوشی‌های اقتصادی بازار ایران است که ارزش خرید دارد. این گوشی از سیستم‌عامل اندروید وان بهره می‌برد که نسخه ساده و سبکی از اندروید محسوب می‌شود . این نسخه می‌تواند با سخت‌افزار ضعیف این گوشی به‌راحتی اجرا شود. به‌علاوه ماهیت اندروید وان به نوکیا کمک می‌کند تا بتواند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بیشتری را برای این گوشی منتشر کند. درحال‌حاضر به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای نوکیا 2.3 منتشر شده و نوکیا وعده داده است که این گوشی آپدیت اندروید ۱۱ را هم دریافت خواهد کرد. از امکانات جذاب نوکیا 2.3 می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۲ اینچی IPS و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کنیم . این باتری با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا دو روز گوشی را سروپا نگه دارد.

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A11

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | سامسونگ گلکسی A11

اگر می‌خواهید حداکثر ۵ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، سامسونگ گلکسی A11 بهترین انتخاب حال حاضر شما محسوب می‌شود. سامسونگ این گوشی را اوایل سال جاری میلادی با اندروید نسخه ۱۰ معرفی کرد. از جالب‌ترین مشخصات گلکسی A11 می‌توانیم به نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچ، پردازنده هشت‌هسته‌ای، سه دوربین در پشت، حسگر تشخیص اثرانگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که گلکسی A11 در دو مدل با دو یا سه گیگابایت رم وارد بازار ایران شده است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما مدل سه گیگابایتی را تهیه کنید تا هنگام اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان به مشکلی برنخورید.

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 9

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | شیائومی ردمی نوت 9

امکان ندارد فهرستی از بهترین گوشی‌ها پیدا کنید که مدلی از سری شیائومی ردمی نوت در آن نباشد. اگر بخواهید بودجه خود را تا سقف ۶ میلیون تومان افزایش دهید، بدون شک باید به فکر خرید یکی از جدیدترین مدل‌های ردمی نوت باشید. درحال‌حاضر در بازار ایران می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایت شیائومی ردمی نوت ۹ را با قیمتی نزدیک به ۶ میلیون تومان خریداری کنید. ردمی نوت ۹ با آنکه قیمت کمی دارد، امکانات جذابی را ارائه می‌دهد. برای نمونه می‌توانیم به نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچ با دقت Full HD، چهار دوربین برای انواع عکاسی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر، باتری بسیار قدرتمند ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کنیم.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت ۹ اس

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند | شیائومی ردمی نوت 9 اس

 ردمی نوت ۹ اس را می‌توانید با قیمتی نزدیک به ۷ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید. البته این قیمت مربوط به مدل ۶۴ گیگابایت آن است که ۴ گیگابایت هم رم دارد. برای خرید مدل ۱۲۸ گیگابایت که ۶ گیگابایت رم دارد، باید بودجه خود را از ۷ میلیون تومان بیشتر کنید. ردمی نوت ۹ اس در مقایسه با ردمی نوت ۹ از همه نظر برتر است؛ نمایشگر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر، پردازنده به‌مراتب قدرتمندتر و دوربین‌های باکیفیت‌تر، بخشی از برتری‌های این گوشی شیائومی در مقایسه با مدل ارزان‌تر آن محسوب می‌شود.

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

راهنمای خرید بهترین گوشی - شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

ردمی نوت ۹ پرو در حقیقت مدل پیشرفته ردمی نوت ۹ اس است که در برخی موارد به‌خصوص دوربین، برتری‌هایی دارد. بارزترین تفاوت این دو گوشی به دوربین اصلی برمی‌گردد. دوربین اصلی ردمی نوت ۹ به سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. سایز این حسگر هم از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ردمی نوت ۹ اس بزرگ‌تر است. این افزایش سایز و رزولوشن حسگر به نوت ۹ پرو کمک می‌کند که عکس‌هایی شفاف‌تر، با جزئیات بیشتر و نویز کمتری ثبت کند.

مورد بعدی باتری ردمی نوت ۹ پرو است که با اینکه ظرفیتی مشابه باتری نوت ۹ اس دارد. ولی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ شود. به جز این موارد، تفاوت خاص دیگری بین ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ اس وجود ندارد. نوت ۹ پرو هم مثل مدل ارزان‌تر از نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچ با دقت Full HD، چهار دوربین برای انواع عکاسی و از همه مهم‌تر، باتری بسیار قدرتمند ۵,۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

اگر به دنبال خرید قطعات این گوشی ها هستید می توانید از این لینک سری به فروشگاه ما زده و از قعات و لوازم جانبی این مدلها خرید نمایید.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.