Search
Generic filters

تعمیرگاه انواع گوشی و بررسی تعمیرگاه ها

نعمتی
تعمیرگاه انواع گوشی و بررسی تعمیرگاه ها

 تعمیرگاه گوشی مکانی مناسب برای تعمیر موبایل آسیب دیده است. هر نوع گوشی اعم از آیفون، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا، بلک‌بری، نوکیا، سونی یا هر دستگاه دیگر را می‌توانید به تعمیرگاه بسپارید. اگر گوشی‌تان دچار مشکلاتی از قبیل شکستگی صفحه نمایش یا تاچ، شارژ نشدن باتری گوشی، ترک بدنه و غیره شد، به جای تعویض به مراکز تعمیر تلفن همراه مراجعه کنید.

حواستان باشد که قطعات اصل را در هنگام تعویض قطعه بکار ببرید. متخصص تعمیر تلفن همراه فردی است که دانش و تجربه عملی دارد و می‌تواند این کار را به نحو احسن انجام دهد. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات پارتاک سرویس به تعمیر گوشی خود بپردازید.

تعمیرگاه گوشی

نیاز به تعمیر گوشی هوشمند خراب

مشکلات عمده برای تعمیر تلفن‌های همراه

شارژر دیگری را امتحان کنید تا ببینید وضعیت شارژ گوشی به چه صورتی است. دستگاه را به شارژر وصل کنید و سعی در روشن کردن گوشی داشته باشید. اگر تلفن روشن می‌شود، اما بدون اتصال به برق روشن نمی‌ماند، گوشی مشکل سخت افزاری دارد. اگر با استفاده از شارژرهای مختلف دستگاه روشن نشود، به احتمال زیاد باتری شارژ نمی‌شود و باید به مرکز تعمیرات گوشی پارتاک سرویس مراجعه کنید.

یکی از رایج‌ترین دلایل مشکلات باتری، برنامه‌هایی است که در پس زمینه اجرا می‌شوند. به تنظیمات گوشی بروید و برنامه‌هایی را که نیازی به اجرا در پس زمینه ندارید، خاموش کنید. روشنایی نمایشگر را کاهش دهید یا از تنظیم روشنایی خودکار استفاده نمایید.

وقتی از دستگاه خود برای دسترسی به داده‌ها استفاده می‌کنید، اتصال Wi-Fi انرژی کمتری نسبت به داده‌ها مصرف می‌کند؛ بنابراین Wi-Fi خود را همیشه روشن نگه دارید. مکان‌یابی را برای هر برنامه‌ای که در حال اجراست خاموش کنید.

اگر این نکات را امتحان کرده‌اید و همچنان مشکل باتری دارید، لطفاً برای تشخیص مشکل به یکی از مراکز تعمیرگاه گوشی مراجعه کنید.

صفحه نمایش‌های ترک خورده نیاز به تعمیر در تعمیرگاه گوشی دارند. از قطعات اصل به طور مستقیم برای تعمیر صفحه نمایش‌های ترک خورده و بسیاری از مشکلات دیگر استفاده کنید.

تعمیرگاه گوشی

تعمیر صفحه نمایش ترک خورده گوشی

تعمیر نرم‌افزاری موبایل

تلفن‌های همراه بخش جدایی‌ناپذیری از سبک زندگی مدرن هستند. به عبارت دیگر در حال حاضر افرادی که می‌خواهند بدون تلفن همراه در جامعه امروزی حضور داشته باشند، آسیب‌های زیادی خواهند دید؛ زیرا نیازهای عصر جدید و انسان امروزی بیشتر از ارتباط گرفتن و مکالمه تلفنی به موبایل احتیاج دارد. اما این دستگاه‌ها همیشه مستعد خرابی هستند و از این حیث تعمیر نرم‌افزاری موبایل در تعمیرگاه گوشی یکی از بهترین روش‌ها در این حالت است.

موبایل‌ها همیشه انواع و اقسام مشکلات نرم افزاری را دارند، بعضی از آن آسیب‌ها به آسانی و در زمان کوتاهی حل می‌شود، اما بعضی ایرادات نرم افزاری نیاز به زمان و کار بیشتری دارند. حتی برخی از این اشکالات شناسایی نمی‌شوند و قابل رفع نیستند.

مشکلات در نصب و راه‌اندازی نرم افزار، خرابی و هنگ کردن، به روز نبودن سیستم عامل، درست کار نکردن رابط کاربری، دانلود نشدن فایل‌ها، عدم اتصال تلفن همراه‌ به اینترنت، خاموش شدن یا ریست ناگهانی گوشی و غیره از انواع مشکلاتی است که افراد در بخش نرم‌افزاری تلفن همراه خود با آن مواجه هستند.

تعمیر سخت‌افزاری موبایل در تعمیرگاه گوشی

‌عدم اطلاع از نحوه صحیح استفاده از تلفن همراه دلیل اصلی خرابی‌ها وآسیب‌هایی است که به آن وارد می‌شود. دانلود انواع برنامه‌ها بدون اطلاع از درست و مضر نبودن آن‌ها، می‌تواند پای بدافزارها را به گوشی‌تان باز کند و سبب شروع بسیاری از مشکلات نرم‌افزاری در تلفن‌ همراه شما ‌شود.

یک دستگاه موبایل دارای اجزاهای مختلف سخت افزاری است که می‌تواند به صورت جداگانه آسیب ببیند. در بسیاری از موارد، آسیب رساندن به سخت‌افزار و مراجعه به تعمیرگاه گوشی می‌تواند هزینه بسیار بیشتری برای شما داشته باشد. پس برای محافظت از تلفن همراه خود به خصوص اگر گران است، دانش لازم را داشته باشید و آن‌ را بکار ببرید.

تعمیرگاه گوشی

تعمیر سخت‌افزاری موبایل

پیشنهاد خرید
SAMSUNG A10s A107 BLACK

ال سی دی سامسونگ LCD Samsung A10s A107

۵۲۰,۰۰۰ تومان۵۲۰,۰۰۰ تومانلینک خرید

بیشترین مشکلاتی که در سخت‌افزار موبایل رخ می‌دهد، به موارد زیر مربوط می‌شود

بیشتر مشکلات سخت‌‌افزاری مربوط به تعمیر و تعویض صفحه حسگر، ال‌سی‌دی، گلس، بلندگو، میکروفون، قاب، بدنه و باتری است. برخی اوقات می‌توان یک مشکل را با یک روش‌ آسان حل کرد، اما همچنان به تخصص نیاز است. همانطور که مطلعید قطعات موبایل بسیار کوچک هستند، کارکردن و قرار دادن آن‌ها در مکانی مناسب نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود موبایلتان را خودتان تعمیر نکنید و از تعمیرگاه گوشی مورد اعتماد خود بخواهید که این کار را انجام دهند.

علاوه بر این، گاهی اوقات کارهای سخت‌تری مانند تعویض یا تعمیر مدار، برد، خازن، دوربین و لنز برای تعمیر سخت‌افزار موبایل مورد نیاز است. این اقدامات نیز نیاز به مهارت دارد. به طور کلی می‌گویند که دانش سخت‌افزاری موبایل برای یک تعمیرکار سخت‌افزار موبایل ضروری است؛ زیرا گوشی هوشمند مانند یک کامپیوتر برای مردم کار می‌کند و کارآمد است.

چرا تعمیرات موبایل را باید به یک مرکز تخصصی سپرد؟

فرض کنید تلفن همراه شما پس از مدتی خراب می‌شود یا در اثر ضربه‌ای آسیب می‌بیند. گوشی خرابتان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در برخی از کارها و فعالیت‌های روزانه شما شود که به تلفن همراه نیاز دارد، اما اگر جدیدا این موبایل را خریده باشید، دچار ناامیدی و ناراحتی خواهید شد. در این مواقع می‌خواهید یک تکنسین متخصص و حرفه‌ای در حوزه تعمیرات موبایل پیدا کنید. اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که انتخاب مناسبی نکرده باشید و تعمیرگاه گوشی خود را به کسانی واگذار کنید که ادعاهای دروغین داشته باشند. در این صورت عواقب بد این اتفاق بر عهده شما خواهد بود.

اما اگر بدانید مرکز خدمات پارتاک سرویس با افراد متخصص در محیطی مجهز به بهترین تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل ایجاد شده، خیالتان از جانب تعمیر گوشی راحت می‌شود. تعمیرگاه گوشی یک کار کاملا حرفه‌ای است که نیاز به تجربه در کنار دانش کافی دارد که در هیچ کتاب تعمیر موبایل یافت نمی‌شود. سال‌ها کار در این حوزه لازم است. همچنین داشتن لوازم مدرن بسیار مهم و ضروری است؛ پس فریب افرادی را که ادعاهای دروغین می‌کنند نخورید و در اسرع وقت تعمیر موبایل خود را به یک مرکز معتبر بسپارید.

تعمیرگاه گوشی

مرکز سرویس خدمات تعمیر پارتاک سرویس

نتیجه‌گیری

تعمیر تلفن همراه نیاز به متخصصی دارد که دارای دانش و مهارت لازم باشد. پس اگر مشکلات خاصی به ویژه مشکلات سخت‌افزاری برای گوشی‌تان اتفاق افتاد، حتما به تعمیرگاه گوشی مراجعه کنید. هیچگاه خودتان دست بکار نشده و همیشه از گوشی خود مراقب کنید و از نحوه نگهداری و کار با آن مطلع شوید. با مراجعه به مرکز خدمات پارتاک سرویس می‌توانید گوشی آسیب دیده خود را به آن‌ها بسپارید و از خدمات متخصصین موبایل بهره‌مند شوید.

پست های مشابه
بهترین تعمیرات موبایل در تهران

بهترین تعمیرات موبایل در تهران

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

مشکل بک لایت در تعمیرات موبایل

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل در ایران

ال سی دی موبایل برند GX

ال سی دی موبایل برند GX

نظرات
0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.