Search
Generic filters

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از محصولات فروشگاه اینترنتی قطعه فروش

به وبسایت قطعه فروش خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان تعداد متنوعی از محصولات که برای فروش فهرست‌بندی شده‌اند به جستجو و خرید بپردازید. قطعه فروش این محصولات را به وسیله اعطای دسترسی شما به محتوای وبسایت فراهم می‌کند.

این وبسایت به وسیله قطعه فروش مدیریت می‌شود. دسترسی و استفاده از وبسایت و هر نوع از کالاهای خریداری شده به وسیله این شرکت توسط ثبت نام شما به عنوان کاربر برای شما فراهم می‌شود. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

قطعه فروش حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این شرکت شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید.

سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

contact@gheteforoush.com

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت قطعه فروش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و محصولات‏‌ تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش محصول از سایت قطعه فروش اقدام کند. همچنین از آنجا که قطعه فروش یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

محصولات ارایه شده در وب‌سایت که شامل قطعات موبایل و تبلت است توسط قطعه فروش ثبت شده اند و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده و مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده قطعه فروش است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما در سایت قطعه فروش محصولی را سفارش می دهید، اگر ثبت سفارش طبق اصول و رویه های سایت صورت گرفته باشد، فاکتور محصول مربوطه برای شما ایمیل خواهد شد. پس تمام ارتباطات الکترونیکی از طریق ایمیل ثبتی شما در پروفایلتان صورت خواهد گرفت.

پس فقط آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند و مورد تایید او می باشد، مورد تایید قطعه فروش نیز می باشد و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

خبرنامه و پیامک ها

جهت اطلاع رسانی رویدادها، محصولات جدید و فروش های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد قطعه فروش برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه قطعه فروش را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

قطعه فروش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

قوانین مرجوعی کالا

شما با خرید از سایت قطعه فروش طبق شرایط زیر می توانید قطعه خریداری شده را مرجوع کنید که در رابطه با محصولات مختلف متفاوت می باشد:

خسارت در هنگام حمل و نقل

قطعه فروش همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

محتوا

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، قطعه فروش هیچ گونه مسئولیتی ندارد. قطعه فروش خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق ایمیل یا شماره همراه زیر و یا کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

تلفن تماس مدیریت : آقای دانیال قزاق نژاد 09125243628

ایمیل : contact@gheteforoush.com

تضمین قیمت
تضمین قیمت
بیشتر انتظار داشته باش! کمتر پرداخت کن.ما پر از سورپرایز هستیم.
پرداخت درب منزل
پرداخت درب منزل
پرداخت امن خرید با حس امن خونه! ما همه قطعات لوازم دیجیتالت رو تامین میکنیم.
تحویل فوری
تحویل فوری
فقط کافیه چند لحظه چشم هاتو ببندی ! ما با یه چشم به هم زدن میرسیم.
تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
کیفیت یعنی محصول بر نگردد، مشتری برگردد.کیفیت، مسئولیت ماست.