بررسی تعمیر گوشی در حضور مشتری
بررسی تعمیر گوشی در حضور مشتری
این دستگاههای مهم ارتباطات سریع و راحتتر، خرید، سرگرمی و کسب اطلاعات را آسان میکنند. با توجه به اینکه نزدیک به ۶۱ درصد از جمعیت جهان تلفن همراه دارند، تعمیر گوشی در حضور مشتری ضروری است.
بسیاری از مردم به تلفنهای همراه خود وابستهاند. امروزه دستگاههای تلفن همراه دیگر یک کالای لوکس نیست، بلکه یک ضرورت هستند.
تلفنهای همراه خیس میشوند، میافتند، صفحهنمایششان شکسته میشود و با صفحهنمایشهای لمسی بیپاسخ مواجه میشوید. با این حال، کسبوکار تعمیر تلفن همراه نیز با چالشهای زیادی مواجه است.
قوانین و مقررات مجاز تعمیر گوشی در حضور مشتری
تعمیر گوشی در حضور مشتری با هدف جلب رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها انجام میشود.
از این رو مرکز خدمات پارتاک سرویس نسبت به تدوین و تهیه قوانین تعمیرگاه گوشی اقدام نموده است.
تعمیرگاه مجاز گوشی سالهاست که در زمینه ریکاوری گوشیهای موبایل با انواع برندها فعالیت میکند.
از جمله گوشیهایی که در این مرکز ریکاوری میشوند.
میتوان اپل، اچ تی سی، ال جی، ایسر، ایسوس، بلک بری، سامسونگ، سونی، مایکروسافت، موتورولا، نوکیا و هواوی نام برد.
چگونه از خدمات تعمیر گوشی در حضور مشتری استفاده کنیم؟
سامانه خدمات پارتاک سرویس در محل شما و با سفارش آنلاین خدمات تعمیرات موبایل را انجام میدهد.
در مدت زمان بسیار کوتاهی تعمیرکار حرفهای گوشی هوشمند برای انجام سرویس میآید.
- تعمیر تلفن همراه آسیب دیده
آب خوردگی موبایل یکی از رایجترین مواردی است که در تعمیرگاه موبایل با آن مواجه میشویم.
با توجه به میزان خوردگی و مدت زمان تماس تلفن همراه با آب، میزان آسیبدیدگی گوشی متفاوت است.
ورود آب به موبایل باعث ایجاد حالت رسانایی در آن میشود و باتری گوشی ضربه میخورد.
در این زمان کارهایی مانند:
گرفتن سشوار روی گوشی، انداختن گوشی در لابهلای نمک و غیره را انجام ندهید و بلافاصله گوشی را بدون روشن کردن نزد تعمیرکار ببرید.
- تعمیر آی سی شارژر موبایل
یکی دیگر از ارجاعات موبایل به تعمیرکاران پارتاک سرویس، شارژ نشدن یا کامل شارژ نشدن موبایل است.
این مشکل میتواند به دلیل خرابی شارژر گوشی باشد.
برای بررسی این شبهه، گوشیهای موبایل دیگر را به همان شارژر وصل کنید.
اگر گوشی شارژ شد، شارژر مشکلی ندارد.
در این زمان، بیشترین گمان تعمیرکار به خرابی آی سی شارژ است.
سپس نوبت به بررسی آی سی تغذیه و بررسی باتری گوشی میشود.
- تعمیر یا تعویض السیدی گوشی
بیشترین تعمیر گوشی در حضور مشتری در تمامی تعمیرگاههای موبایل، شکستن السیدی گوشی است.
ضربه خوردن، افتادن از ارتفاع، ماندن زیر اجسام سنگین، همگی از علل شکسته شدن السیدی موبایل هستند.
البته صفحه نمایش گوشیهای هوشمند امروزی دارای فناوریهای متفاوتی هستند.
صفحه نمایشهای :
LED، Amo LED و Super Amo LED از فناوریهای جدید نمایشگر در تلفنهای همراه هستند.
ممکن است بخشی از آن با شکستن صفحه نمایش مانند گلس آسیب ببیند و شکستگی بیش از حد شما را مجبور به تعویض گوشی کند.
مزایای تعمیر گوشی در محل
خدمات تعمیر گوشی در محل دارای مزایای متعددی نسبت به تعمیرات در فروشگاه دارد. در اینجا برخی از مزایا را ذکر میکنیم:
۱. اطلاعات شخصی حافظه گوشی شما در مدت زمانی که تعمیر موبایل در محل محفوظ میماند، تکنسین پیش روی شما گوشی موبایل شما را باز میکند و تعمیر را در معرض دید شما انجام میدهد و نیازی نیست چند روز منتظر بمانید تا گوشی شما تعمیر شود.
معمولاً در مدت دو تا سه ساعت تعمیرات موبایل انجام خواهد شد.
. نیازی به پرداخت هزینه رفتوآمد به مغازه تعمیرکار ندارید و در زمان و هزینه شما صرفهجویی میشود.
پس میتوانید کارهای خودتان را انجام دهید و در منزل استراحت کنید یا نیازی به مرخصی برای تعمیر موبایل خود ندارید.
گوشی موبایل شما بهآسانی تعمیر میشود.
- پیش از انجام تعمیر، از کل هزینه تعمیر یا تعویض قطعه مطمئن خواهید شد.
با حضور تعمیرکار در محل، شما برای تعمیر موبایلتان به انتخاب خودتان خدمات دریافت میکنید؛
زیرا هزینههای ثابت به شما اعلام خواهد شد.
۴. شما زمان تعمیرکار را برای تعمیر موبایل در محل تعیین میکنید.
از صبح تا شب هر زمان که مناسب باشد کارشناس در محل شما حضور خواهد داشت.
- هیچ هزینهای برای رفتوآمد از شما نمیخواهند و فقط هزینه تعمیرات را از شما دریافت میکنند.
۶. یکی از رایجترین موارد تعویض السیدی گوشی، تعویض باتری و مواردی از این دست است که میتوانید کالای اصلی را با گارانتی با قیمت مناسب در محل خود تهیه کنید.
تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن چقدر طول میکشد؟
تلفن همراه و لوازم جانبی آن، سیستمهای الکترونیکی پیچیدهای هستند که ما از آنها استفاده میکنیم و ممکن است مشکلات و نواقص بسیار متفاوتی داشته باشند که بسته به نوع مشکل، زمان تعمیر آنها میتواند بسیار متفاوت باشد.
تاکنون در پاتارک سرویس، حداکثر زمان تعمیر موبایل ۱۱ روز و حداقل زمان تعمیر موبایل ۱ روزه را داشتهایم. درصورتیکه زمان خارج از محدوده فوق باشد، حتماً در مورد آن از شما نظرخواهی میشود.
هزینه تعمیر گوشی در حضور مشتری در مرکز خدمات پاتارک سرویس
هزینه تعمیر موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد.
برای درک دقیق هزینه تعمیرات گوشی، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
نوع مشکل: که عامل اصلی در هزینه تعمیر گوشی شماست.
انواع مختلف مشکلات میتواند در قسمت سختافزاری و نرمافزاری گوشی شما به وجود آید که هر کدام دانش و تخصص خاص خود را میطلبد.
هزینه قطعات: دومین عامل مهم در تعیین هزینه تعمیر گوشی، هزینه قطعات آن است که باعث میشود نرخ نهایی تعمیر گوشی متفاوت باشد.
در بسیاری از موارد نیاز به تعمیر قطعه مانند تعویض السیدی، لمس، برد، آیسی منبع تغذیه، میکروفون، دکمهها و غیره که باید برای اینها هزینه در نظر گرفته شود.
نتیجهگیری
سایت قطعه فروش در این مقاله به اهمیت سرویسدهی تعمیر گوشی در حضور مشتری اشاره شد.
گوشی هوشمند یک وسیله ارتباطی است که این روزها به دلیل استفاده حداکثری از فضای مجازی، اهمیت آن بیشتر شده است.
این وسیله ارتباطی اگر مشکل پیدا کند بسیاری از ارتباطات و در نتیجه بسیاری از مشاغل نیز با مشکل جدی روبرو خواهند شد.
با تعمیر موبایل خود در محل نگران سرقت اطلاعات شخصی خود نیستید،
در وقت خود صرفهجویی کنید و نیازی به ماندن چندروزه بدون گوشی خود نداشته باشید.
فقط با ثبت درخواست از مرکز خدمات پاتارک سرویس، یک تعمیرکار در محل خود داشته باشید.